Citromos almafröccs
2012. május 28. írta: VegaLife

Citromos almafröccs

Almás süteményt sütöttem egy bográcsozáshoz (erről majd később), és így keletkezett rostdús almalevem. Ami persze pár korty által saját magában elfogyasztva is nagyon finom, de gondoltam, felturbózom egy fél citrom levével és enyhe ásványvízzel. A pohár szélére még tettem egy citromkarikát díszítésnek és ízesítőnek is. Komolyan mondom, jobb üdítő lé lett belőle, mint vártam tőle. Most is szívesen meginnám. Ha legközelebb is almás sütit készítek, biztos reprodukálom.

 

 

 

 

 

A recept:

Hozzávalók:

  • 1 db alma
  • 1 kisebb citrom
  • 4 dl enyhén szénsavas ásványvíz
  • méz vagy gyümölcscukor édesszájúaknak

 

Elkészítés:

Az almát lereszeljük (vagy már eleve van egy nagy adag reszelt almánk süteményhez és annak a levét használjuk fel), a levét kinyomkodjuk, a kicsavart citrommal meglocsoljuk az almarostokat. A rostokat és a levet is egy kancsóba töltjük. Felengedjük kb. 4 dl vízzel. Ha nem elég édes, mézzel vagy gyümölcscukorral (vagy ki mit használ édes íz eléréséhez) édesíthetjük. Én nem tettem bele semmit. A citromból levághatunk két karikát dekorációhoz, mielőtt kicsavarjuk. (Ez esetben mindenképpen mossuk meg a héját alaposan!) 2 pohárral lesz belőle.

Meleg nyári napokon jégkockával azonnal fogyasztható és tényleg üdít!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegalife.blog.hu/api/trackback/id/tr344551326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása