Kukorica pástétom
2011. október 19. írta: VegaLife

Kukorica pástétom

És a vegák mit esznek a kenyéren? Kérdezik tőlem olykor, mikor kiderül, hogy nem csak húst, felvágottat, de sajtot sem nagyon fogyasztunk. Mit eszünk ilyenkor? Mivel készülnek szendvicseink?

Finomabbnál finomabb pástétomokkal és sok sok zöldséggel. Most az egyik leggyorsabb, legegyszerűbb pástétom receptjét mutatom meg. Nálunk, vegáknál és vegánoknál ez az étel már egyszerűen csak egy sláger. Ha csak kenyér van otthon, és nincs kedvünk vacsorára főzni, vagy valami finom reggelit ennénk, válasszuk a kukorica pástétom receptjét!

A recept:

Hozzávalók:

  • 2 bögre főtt kukorica (nekem most csak konzervem volt, de jobb, ha nincs friss, fagyasztott kukoricaszemeket megfőzni)
  • 1 evőkanál hidegen sajtolt olaj
  • 0.5 dl víz
  • kevés ételízesítő
  • petrezselyem,
  • zsenge újhagyma vagy lilahagyma
  • esetleg piros paprika

 

Elkészítése:

A kukoricát egy turmixgépbe tesszük. Ha konzerves kukorica, akkor a levét lecsöpögtetjük előtte. Ha fagyasztott, akkor természetesen kicsit meg kell főzni a kukoricát turmixolás előtt.

A turmixgépbe teszünk hozzá egy kevés vizet, olajat és ételízesítőt (vagy sót).

Összeturmixoljuk.

Petrezselyemmel, felaprított hagymával, apróra vágott piros paprikával összekeverjük. Tálalásnál a tetejét saját elképzelésünk szerint díszíthetjük paradicsomkarikával, petrezselyemlevelekkel, stb.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vegalife.blog.hu/api/trackback/id/tr363313964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoltán Balázs. 2019.04.12. 20:05:10

Reggelente keves idom van ezert valami gyors es egyszeruen elkeszitheto etelt kerestem. Mi lehet egyszerubb mint megkeni egy szelet kenyeret? :) Az elkeszitese is gyorsan ment. En anyit valtoztatam rajta hogy hagyma helyet fokhagymat hasznaltam. (nem szeretem a hagymat.) Nagyon finom lett. Meg sosem probaltam ilyen pastetomot kesziteni de nem bantam meg. Nagyon szepen kenheto lett.
Koszonom a receptet. :)

VegaLife 2019.04.12. 20:07:31

@Zoltán Balázs.: Az egyik kedvenc pastetomom. Jo regi recept a blogon. Mar en is keszitettem fokhagymaval, maskor pedig medvehagymaval azzal is nagyon finom! Szivbol orulok, hogy elvezetes pastetomot tudtal kesziteni a receptem altal! :)
süti beállítások módosítása