Tofu kőrözött
2017. augusztus 12. írta: VegaLife

Tofu kőrözött

tofus_korozott.jpgVegánként sem kell lemondani a kőrözöttről, tofuval ugyanis szinte ugyanaz az íz létrehozható, mintha túróval készítenénk. A kulcs a fűszerezésben van. Ha füstölt tofuval készítjük, szerintem még finomabb, de használhatunk ízesített tofut is hozzá. Szuper recept, mert gyorsan kész, kevesebb, mint 30 perc alatt összehozható. Finom szendvicseket készíthetünk vele. Friss paprikával, paradicsommal fogyasztva igazán ízletes.

 

A recept

Hozzávalók:

  • 1 csomag tofu
  • 1 lilahagyma
  • 1 szál újhagyma (elhagyható)
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 tk. édes pirospaprika
  • házi ételízesítő
  • őrölt köménymag

 

Elkészítés:

 A hagymákat megpucoljuk. A lilahagymát egészen apróra vágjuk, az újhagymákat felkarikázzuk, a fokhagymákat átnyomjuk fokhagymaprésen. A tofut áttörjük, az apróra vágott lilahagymát, az újhagyma karikákat és az áttört fokhagymát hozzátesszük. Hozzáadjuk a fűszereket és összekeverjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegalife.blog.hu/api/trackback/id/tr3912741148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zilusch 2017.10.23. 20:44:01

Szia!

Tegnap találtam rá a blogodra, ez már eleve egy jó hír. :) Aztán megláttam a Tofu kőrözöttet, és mivel minden volt odahaza, kis eltérésekkel ugyan, de elkészítettem és jelentem: nagyon nagyon finom.

Meglepő módon mindenkinek ízlett, pedig szkeptikus a család. :)

Üdvözlettel:

Zilusch

VegaLife 2017.10.26. 08:54:05

@Zilusch: Örülök, hogy nem csak neked, hanem a szkeptikus családodnak is ízlett! :) Remélem, még sok kellemes ízélményben lesz részed/részetek receptjeim kipróbálása során!

takacsveca93 2018.08.05. 22:35:50

Kipróbáltuk, jelentem nagyon finom lett, köszönöm a tippet.
Eddig valahogy leragadtam a nyers füstölt tofunál meg néha kisütöttem, de látom,h elég széleskörű a felhasználása! :)

Aldiban szokott lenni mindig akciós tofu egyébként
www.ujsagomat.hu/aldi/aktualis-ajanlatok-csutortoktol-17-05-2018/

Jutuska52 2019.01.28. 16:05:02

Én egy kis mustárt és "vajat" is tettem bele. Isteni lett.
süti beállítások módosítása