Eleki Egészségközpont 5. rész
2012. július 05. írta: VegaLife

Eleki Egészségközpont 5. rész

4. nap délelőtt

20120705_074252kk.jpgHurrá! Reggelire ismét zöldborsós salátaféle volt nekem. Tartottam, hogy indul a napom az előző esti borús életkedvem után. Eddig jól megy. Talán azért is, mert tudom, hogy holnap már én is azt eszem, amit a „nagyobb rész” az itt lévőkből. Vagyis elértem azt a szintet, amit a kezelők, és néhány vendég is fogyaszt. LESZ GYÜMÖLCS!!!

Ez bearanyozza a napomat. Most viszont főzőkör következik. Megyek megsasolom, hátha lesz új infó a számomra is. Tegnap növényi tejeket készítettek. Már jó pár éve ismerem én is ezeket a módszereket. Még vegetáriánus táborok konyháin tanultam meg, amikor 20 éves sem voltam.

4. nap délután

Alig fél órája vagyunk túl az ebéden. Most nagyon a kedvemben jártak.20120705_131849kk.jpg Spenótszósz, zöldborsó, cukkini és természetesen saláta volt az ebédem. Kétszer is ettem belőle. Jól laktam. (Bár a gyümölcs még mindig hiányzik, ma nem vagyok olyan feszültségben miatta, mint tegnap – bár nem múlt el teljesen.)

Jelenleg várakozom az orvosi konzultációra.

Az egyik legfontosabbat meg kell említenem: Nem csak az érkezés napján találkoztam az orvossal, hanem minden nap váltunk pár szót. Ma pedig nem csak pár szót. Ha nem lesz csúszás a programban, akkor bizony hamarosan kiderül, hogy milyen változások várnak rám. Illetve meg tudjuk beszélni, hogy hol tartok a fejlődésben.

Ez a jó néhány nap arra is nagyon alkalmas, hogy valaki elinduljon, vagy ha már elindult, könnyebben folytassa a vegán étrendre való áttérést. Például volt valaki, aki ma már elment, mert Ő elsősorban a kíváncsiság, a tudásszomj hajtotta ide. Abban a tudatban éltem, hogy pajzsmirigy-beteg „csak” egy van a társaságban, de nem. „Találtam” mást is.

Ami a társaságot illeti, első nap kicsit félénk, visszahúzódóbbak voltak a társaim, de most már egymást támogatjuk, bátorítjuk. Szóval igazán jó kis csapat. Nem csak élünk egymás mellett. Megosztjuk egymással a nehézségeinket, eredményeinket.

Persze, mielőtt bárki azt hinné, nem várjuk, hogy egyik napról a másikra csoda történjen. De az itt tartózkodásunk mindenképpen segít beállítani egy egészségesebb étrendre, egy egészségesebb főzési – ételkészítési módra.

Még azt is szeretném mindenkivel tudatni, hogy szerintem én kaptam a legkedvesebb kezelőt. Mindig mosolyog. Nem harsány mosolya van, hanem kedves, szelíd. Jókat beszélgetünk sétáink alkalmával. Abszolút figyelemmel van rám. Olyan, mintha az embernek egy jó barátnője lenne itt. Sokszor csodálom, hogy képes erre az egészre. Erre a szolgálat-teljes életre, a sok kedvességre, mosolyra. Hálára érdemes. Annak is örülök, hogy elég sok mindenben egy húron pendülünk. Van tartása és nem merev. Vicces, humoros. És épp most jött be a szobánkba, hogy mehetek az orvoshoz "szemlére". Megyek is.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegalife.blog.hu/api/trackback/id/tr634631156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása