Spenótturmix citrommal
2012. december 21. írta: VegaLife

Spenótturmix citrommal

Spenótos turmix.jpgA kedvenc zöld turmixom mutatom most be. Spenótot már használtam különböző dolgokhoz. Készítettem vele tésztát citromosan. Szerintem a spenótnak az egyik "komplementer" íze a citrom. Igazi harmóniában vannak. Ezt csak akkor nem tudtam átérezni, amikor Eleken sóskát is kaptam mellé. A citrom és a sóska, na ezekre kevésbé vágyom. Attól még újra és újra elmennék Elekre (most már a férjemnek sem kellene itthon maradnia könyvet írni), mert azóta is sóvárog a testem az ottani gyógymódok iránt. Meg kell hagyni, 5 hónapja voltam ott, és a derekam még mindig egész elfogadható állapotban van. Tudniillik a téli időszak nagyon megviselte mindig a derekamat. Nehezen tudtam hajolni, mozogni vele. Állandósult fájdalmam volt. S Elek óta lényegesen jobb kondícióban van. Hála Istennek. Nyilván az is sokat jelent, hogy az étkezésen is próbáltam változtatni még inkább azóta, de tény, az ott kapott kezelések helyrerakták az évek óta húzódó problémákat. Szóval az étkezés kapcsán - most télen - nehezebb zöld színben gazdag ételeket fogyasztani. Erre pedig az ízületeknek, ereknek, koleszterinnek és vércukornak is szüksége van. Örömömre szolgált, hogy a közelünkben lévő zöldségestől kaptam egy kevés spenótot, amiből turmixot készítettem. Elég gyorsan el is fogyott. Hiába, számomra ez a legfinomabb zöld lé.

A recept:

Hozzávalók:

  • 1 dupla maroknyi spenótlevél
  • víz
  • esetleg citrom

Elkészítés:


A spenótleveleket megmossuk, szárukat levágjuk és a nagyobb leveleket beletépkedjük a turmixgépbe, a kisebbeket egészbe tesszük bele.

Felöntjük kb. 1,5 dl langyos (vagy kéz-meleg) vízzel. Összeturmixoljuk. Én nem szűrtem le, így volt tökéletes. Pohárba töltöttem és egy kevés citromot csepegtettem bele. Jól indult tőle a napom.

spenótos turmix2a.jpg spenótos turmix3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vegalife.blog.hu/api/trackback/id/tr54975321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása