R.A.B.= Ribizlis Almás Banánturmix :)
2012. június 21. írta: VegaLife

R.A.B.= Ribizlis Almás Banánturmix :)

20120621_084218rab.jpgKorábban már említettem, hogy ha a gyermekünk nem fogyaszt gyümölcsöt, inkább csak cukor, csoki, gumicukor, chips ételeknek nem nevezhetők érdeklik, azonban szeretnénk, ha gyümölcsöt fogyasztana, készítsünk neki turmixot. Néhány elfogyasztását követően a nagyobbakat megtaníthatjuk az elkészítésére, hiszen igazán nem nagy feladat. Most is egy rendívül egyszerű turmix receptjét osztom meg. Érdemes figyelmesen elolvasni mert további ötleteket adok.

A recept:

Hozzávalók:

  • 1 alma
  • 1 banán
  • fél maroknyi ribizli
  • édesszájú turmixolóknak gyümölcscukor vagy barna cukor, vagy méz (vagy ki mit használ)
  • 1 dl víz

 

Elkészítés:

Az almát megmosás után héjastul a turmixba daraboljuk. Utána a banánt héjától megfosztva szintén a turmixedénybe szeleteljük. Végül a megmosott, lecsumázott ribizliszemeket is. Ha édesítünk, hozzáteszünk édesítőszert (én kihagytam, mert a banán így is elég édes), 1 dl vízzel felöntjük és kész is a remek nyári italunk. Amit különben reggelire is fogyaszthatunk hőséggel megáldott napjainkon.

A turmixot rövid ideig állni hagytam, mielőtt pohárba öntöttem volna. Különvált a vizes rész a gyümölcsrosttól, így azt kitöltöttem és megittam. Finom íze volt a rózsaszín lének.

Ha víz helyett növényi tejjel, vagy tejszínnel készítjük, dúsabb ízhatást kapunk. Mindkét elkészítési módnál fagyasztóba is tehetjük és megdermedés után kész a vegán jégkrémünk! :)

 

20120621_083430rab.jpg 20120621_084226rab.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vegalife.blog.hu/api/trackback/id/tr574602527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása